Friday, May 8, 2009

.::New Template, Widgets::.

Assalammualaikum w.b.t and good afternoon alls...

At last dapat gak add widgets2 ngan tukau template blogs ini dengan jayanya...(hak3..perasan aje..) so, ape pendapat u olls sume tentang new look blog ini n all those widgets??oke x?hehe...

So far I'm still working on the preparation of my wedding day...(28 days left...28-banyak ag tu..hua3..my fiancee should be mad if I say this...huhu..) wat door gift yg ada 3 jenis sumenye...satu dh fully completed..2nd half completed..3rd baru 2 completed..(sbb wat base2 dlu..) musti korg xpaham...xpe la..xpntg pn..hehe...

I'm also waiting my 2nd sister to come back home this evening...so, she'll help me with all this things...(thanks sis...) I'm the one who'll pick her at the airport this evening...mak pn dh bg task swoh g umah kwn die sbb nk bg curtain...kebetulan one way je nk g airport...so, pegi je la...

Kay la...nak wat mende len plak..t bebila rajin, I'll post my hand-made door gift plak...kalau korg berkenan, ble la order kat aku ntok wedding korg ke, ape ke...hahaha...

Till now...take care...adioss...salams.....

0 comments:

Post a Comment